nattblogg

det är nu på nätterna som jag tänker mest, tror inte att det är så många som ser det här precis den här tiden.
nu är det lov och det känns som att alla åker ifrån mig på lovet.  Som att jag blir ensam kvar i den här lilla hålan även fast jag vet att jag har många i min omgivning. Min bästa bästa vän kommer hem om sju dagar, hur ska jag klara mig? Visst jag pratar med henne varje dag men det känns endå som att halva jag saknas. Sitter och pratar med henne nu, om allt mellan himmel och jord så himla skönt att även fast hon är på andra sidan jordklotet så vet jag att vi kan snacka med varandra och hålla varandra uppdaterade ändå!

För att byta samtalsämne nu liksom.. förut så bloggade man för att få så hög statistik som möjligt. Men nu skiter jag faktiskt i det. Jag bloggar för att få ut mina tankar och ilska,  så om ni läser bloggen så kan det komma ut mycket ilska här liksom. Så att ni vet!

Jag har tänkt på en ganska viktig grej faktiskt, har ni tänkt på hur vissa behandlar ''storbloggarna''? Man ger dom kränkande kommentarer och liknande saker och tror att dom inte har en själ som kan må dåligt över det. Men vafan dom är vanliga människor? Precis som er som kommenterar sånna dumma kommentarer. Dom säger ju att dom har blivit vana och är starka nog för att ta emot kommentarerna men hör ni inte hur illa det låter? Att dom är vana? Hur schysst är det? Jag tycker att det är riktigt idiotiskt att kränka ner andra faktiskt.. Oavsett vem det är! Dom kanske tar åt sig jätte hårt inuti dom? Vad vet vi?

min bebiiio och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0