hos steffih <3

hejhej, nu sitter jag hemma hos sötisen steffih :)
jessica & emma är också här, vi gör typinte så jätte mycke, sitter och snackar &så..
jag har inte kunnat uppdatera,´för att asså i lördags sov katarina & therese hos oss :)
vi kolla på one missed call 1,2&3. &så kollade vi på en till, minns inte va den heter... men jag somnade till den iallafall haha!'
jag är så bäst :)
och sen igår alltså söndags, så sov jag ute i krägga, vi gjorde itne såå mkt kollade på älsklingsfilmen Twilight :D
och sen så snackade vi typ om pluggisar i skolan & skickade låtar o så..
gipset är borta, de är skönt, har badat i deras pool.
jag dooog, de va skiiit skönt seriöst. :)
ehm...  jag ska nog uppdatera rätt mycke ikväll om jag kommer ihåg de..
man får väl hoppas på de bästa?
menmen.. nu ska jag fortsätta sncka med sötnosarna..
ni får ha de bäst!
så hörs vi när jag kommer ihåg att skriva, jag SKA skriva minst 5 inlägg idah :D
pusssssssssssssssssssss! :***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0